duminică, 2 februarie 2014

Unghii de IANUARIE



Mi-am propus ca de acum incolo sa prezint si cateva manichiuri pe blog. Si pentru ca manichiurile mele nu sunt prea elaborate - am doua maini de stanga cand vine vorba de pictat unghii si parca nici nu ma reprezinta picturile - m-am gandit sa fac la finalul fiecarei luni un colaj cu nuantele ce le-am purtat in luna scursa.

Asadar, nimic prea elaborat, cum spuneam, unghii simple, adesea in doua culori ( asa imi place momentan:)

Luna lui Ianuarie nu am purtat culori prea vesele, deoarece nu pot sa zic ca am avut o luna splendida. Sincer, ma bucur ca suntem deja in Februarie, sper ca lucrurile sa ia o intorsatura radicala si sa rasara soarele si pe strada mea:))

In imaginiile de mai jos va prezint ojele pe care le-am folosit pentru realizarea manichiurilor de mai sus. Pozele sunt in ordinea celor din colajul de mai sus. Primele trei de la stanga la dreapta, ultima fiind cea mai mare.






Va pictati unghiile in functie de starea de spirit, anotimp, etc???? Aveti si voi vreuna din ojele de mai sus????

Va doresc o saptamana incarcata de bucurii si succes. Sa fiti iubite.....ca frumoase sunteti!!!!


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig