luni, 3 februarie 2014

Solutia micelara - GARNIER VS.L'OREAL




Iubesc solutia micelara si nu mai pot trai fara ea. De cand am descoperit-o nu imi mai lipseste din dulap. O folosesc numai pe aceasta si am inlocuit cu succes toate demachiantele pe care le aveam. Lotiuni demachiante, bifazice, pentru ochi, pentru ten, etc. Acum detin doar micelara si imi e foarte bine asa!!!

Recunosc, am inceput si incercat pentru prima data solutia micelara de la Bioderma. Inca este preferata mea, cu toate ca momentan e cea mai scumpa dintre cele incercate de mine pana acum.

Astazi vreau insa sa va vorbesc despre cele doua lotiuni micelare.......identice.


Da, identice, deoarece conform etichetei contin aceleasi ingrediente:

                                                      Garnier                                                   L'oreal

Alt aspect interesant este faptul ca sunt produse ambele de L'oreal. Nu prea inteleg asta? De ce ar scoate un producator un produs identic cu cel precedent, dar la o cantitate si un pret mai bun???? Chestiune de marketing probabil......

Oricum, in momentul de fata le detin pe ambele si pot sa spun ca nu vad nici un fel de diferenta. Ba chiar le-am folosit concomitent, una pe partea stanga a fetei si cealalta pe partea dreapta. Nici un fel de diferenta!!!!!

Nici dupa demachiere nu simt vreo diferenta. Imi place sa ma demachiez cu solutie micelara si fac asta de cel putin un an de zile. Daca ma machiez mai usor nici nu imi mai clatesc fata dupa ce ma sterg cu micelara. Daca aplic un machiaj mai heavy, ca sa fac economie la micelara ma spal apoi cu LRP - Effaclar.

Atunci se pune intrebarea: de ce sa dau 18ron pe 200ml cand pot sa platesc 23ron ptr. 400ml????

Si pentru ca trebuie sa-i gasesc si un minus, ca intotdeauna am ceva de comentat legat de modalitatea de dozare: NU imi place!!!
Oare e asa de scump sa pui recipientului o pompita, nu stiu, ma intreb si eu. Cred ca multe am fi mai fericite daca ar avea o pompita in locul orificiului greu de controlat la dozare.

Folositi vreo solutie micelara? Sunteti multumite de rezultatele demachierii cu un astfel de produs???









SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig