sâmbătă, 1 februarie 2014

Parerea mea despre.....Maybelline Color Tattoos






 Cu siguranta ati citit deja mii si mii de pareri, ati vazut zeci de mii de fotografii, dar inca o parere in plus si cateva poze nu o sa va faca rau, nu?

Mi-am dorit macar o nuanta sa imi cumpar dupa ce le-am vazut pe Temptalia.com. Mi s-au parut minunate si deja le vedeam in colectia mea de machiaje.

Fiind o impatimita iubitoare a culorii TAUPE, nu se putea sa nu aleg si aceasta culoare la fard. Este vorba despre 40-permanent taupe. A fost prima nunata ce mi-am cumparat-o inca de cand au aparut pe piata.


Apoi mi-am luat si 35- On and on Bronze.



Primele impresii 
Cu toate ca imi doream extrem de mult nuanta permanent Taupe, am ramas usor dezamagita de ea. Este o culoare cu care se lucreaza greu. Daca nu o aplici cu atentie poti crea efectul de ochi "caftit".
On and on Bronze este un bronz metalic foarte dragut. M-a impresionat si mi-a placut de la bun incept.


Rezistenta
Nu prea mare daca esti detinatoarea unor pleoape uleioase sau daca nu aplici primer sub el. Se poate folosi cu succes si ca baza pentru fard in aceeasi nuanta.
Eu aplic primer inainte, pe care il intind foarte bine si sunt multumita. Oricum ma demachiez cum intru in casa, deci, in cele ca.10 ore ramane la locul lui. L-am testat si fara primer si intradevar se strange pe pleoapa dupa aproximativ 4 ore.



Concluzie
Ambele culori imi plac foarte mult insa consider On and on Bronze o nuanta mai purtabila si mult ma usor de aplicat. Se potriveste machiajului de zi cu zi si poate sta cu succes la baza unui machiaj mai sofisticat de seara.
Gandul mi-a ramas si la nuanta Pink Gold. Nu sunt eu tocmai cea mai in the pink mood persoana, dar mi se pare simpatica, frumusica si chiar draguta nuanta. Ma mai gandesc.

Va plac fardurile crema? Ce parere aveti despre aceste culori? Detineti careva nuanta Pink Gold?

Duminica magnifica va doresc!!!!
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig