sâmbătă, 8 februarie 2014

CLINIQUE Airbrush Concealer - Dragoste la prima aplicare


De vreun an de zile am descoperit-o pe Lisa Eldridge. Este un makeup artist cu adevarat profi. Emma Watson, Katy Perry, Nicole Richie sunt numai cateva dintre vedetele care au fost machiate de ea.

O gasiti si pe Youtube, cu siguranta o sa o iubiti. Este o fire foarte calda si in tutorialele ei explica totul foarte simplist si amanuntit.......o ador!!!!
Dupa ce am privit seria intreaga de filmulete mi-a ramas gandul la acest produs, darrrrrr pretul destul de ridicat m-a impiedicat sa mi-l cumpar.
Daca-i veti urmari tutorialele, ceea ce va recomand, veti descoperi ca acesta este unul din putinele produse pe care le foloseste constant. Defapt este concealer-ul ei principal.

L-am primit cadou de la o persoana draga mie, care mi-a descoperit pasiunea pentru produse cosmetice si make-up. Lucky me:))
Si nu l-am primit pur si simplu, ci impreuna cu cea mai soft si simpatica pensula ever. Fixeaza concealer-ul  cat ai spune "clinique".
                                                                                     



Produsul vine intr-un tub cu aplicator in forma de pensula destul de densa. Prin rasucirea celuilat capat produsul este impins spre pensula. Eu aplic produslul cu pensula lui, apoi folosesc pensula din imaginea de mai sus, iar la final, daca mai este nevoie, tapotez usor cu degetul inelar.



  • Acest concealer nu a fost creat pentru a fi opac, cum sunt majoritatea. 
  • Acoperirea lui este foarte light, reflecta lumina, ceea ce il face mai degraba un iluminator decat un concealer.
  • Lumineaza zonele intunecate fara a crea efectul de masca iar finish-ul este unul cat se poate de natural.
  • Nu se aduna in riduri
  • Nu trebuie fixat cu pudra
  • Nu usuca pielea
  • Ai nevoie de o cantitate foarte mica
  • Rezista o zi intreaga. Nu curge nici daca plangi sau transpiri.

In imaginea de mai jos puteti observa ca nu am probleme majore cu cearcanele ori "pungi" pe sub ochi. Dar imi place ca zona sa fie iluminata iar efectul de ochi odihniti este unul mai mult decat placut!!!



Singurele doua lucruri care nu imi plac la acest produs sunt cantitatea si pretul.

Contine 1,5 ml si costa in jurul a 100 ron.

Recomand: DA, cand il termin, nu stiu ce ma fac. Probabil mi-l voi cumpara ( Iubi, sper ca nu citesti asta:))

Voi l-ati incercat? Daca ati descoperii ca ar fi preferatul vostru l-ati cumpara?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig