sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Bine ai venit 2014 !!!!! Concurs Yves Rocher incheiat



Am niste nervi de numa, mi s-a sters ultima postare cea cu concursul Yves Rocher si nu mai am nici comentariile din Disqus :((((( imi vine sa il sterg si sa trec inapoi la vechea metoda de comentarii. offffff, why me????? Oricum am inteles de la mai multe fete ca exista probleme cu Disqus plus ca se si incarca foarte greu si iti pierzi rabdarea cand trebuie sa comentezi .....

Noroc ca am reusit sa imi fac o lista cu participantele la concurs. :)) si mi-am notat si dorintele voastre privitor la urmatoare postari.

Asadar, castigatoarea concursului este :

LAURA L. MYRVOLD.

te rog frumos sa imi trimiti un mail pe mrmanole2@gmail.com cu datele tale complete.

Fetelor, nu fiti dezamagite, in curand un nou concurs pe blog.







SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig