sâmbătă, 28 decembrie 2013

Preferatele anului 2013 *Produse pentru par*



Iata ca a sosit randul si celei de-a treia categorie. Este vorba despre:

PRODUSE PENTRU PAR

Daca-i pot multumi lui Dumnezeu pentru un lucru, atunci cu siguranta pot sa-i multumesc si pentru parul sanatos pe care mi l-a dat. L-am avut lung, foarte lung, scurt, aproape ras. Permanentat, aproape alb, vopsit in toate nuantele posibile indreptat cu placa.......nu am avut vreodata probleme cu el. Pot sa nu ma tund cu anii, nu se despica, nu se electrizeaza. Am un fir foarte gros si pana sa nasc a fost chiar extrem de bogat. Dupa nastere a mai cazut din el si s-a mai rarit, dar tot mai am pe ce pune mana, ultima coafeza la care am fost s-a bucurat ca "are cu ce lucra" :))

Este asa de sanatos ca nu am nevoie de balsam, masca de par, etc....tratamente de nici un fel.
Singura mea problema este scalpul. Pielea capului meu este extrem de sensibila. Am mostenit asta de la tata. Ideea este ca nu am nimic, nu este psoriazis, nici vreo ciuperca.
Ca sa imi mearga bine, sa nu fac matreata, sa nu am mancarimi trebuie sa ma spal aproape de fiecare data cu un alt sampon. De aceea in dulapul meu se regasesc mereu cel putin doua feluri de sampon.
Alt aspect important, odata coafat trebuie sa ma spal pe cap cat mai repede. Asta inseamna ca nu suport sa stau prea mult cu produse de styling pe par. Adevarul este ca nici nu imi place sa imi simt parul ca sarma, sau cleios de la ceara, spuma, gel, etc..... De aceea nici nu prea folosesc astfel de produse. Dar si cand o fac acasa de exemplu,  am numai cateva produse care chiar imi plac.

FIXATIV - Volume Hair Laquer

Intotdeauna mi-a placut TAFT. Oricare din variantele acestul brand imi place. Il recumpar mereu. Fixativul meu preferat este Elnett de la L'oreal, dar la noi in tara nu stiu daca se gaseste:(( O sa il caut, sau poate stiti voi de el ceva????



 SPUMA DE PAR - Taft Shine Mousse

Daca vreau putin volum in plus, aplic din acest produs pe parul inca umed si il usuc peste cap. Voila, e gata!!! Tine foarte bine si miroase.....super!!!



BALSAM LEAVE-IN - Anian bifazic

Nu folosesc prea des balsam de par pentru ca nu am nevoie, dar si cand o fac, le prefer pe cele leave-in. Pana nu demult le foloseam pe cele de la Scwarzkopf - Gliss cu Keratina. Minunat produs, dar am zis ca a sosit timpul sa mai schimb. Asa am trecut la cel de la Anian - bifazic. Recunosc ca la inceput nu mi-a placut, dar acum am prins drag de el. Il aplic pe parul inca umed si il las sa se usuce in voie. Consider ca descurca si parul incalcit la cat de bine se simte pe par. Nu este o certitudine pentru ca eu nu stiu ce inseamna sa ai parul incalcit:)) Thank God!!


BALSAM PENTRU PAR - TRESemme Platinum Strenght

Sincer, mi se pare cel mai ok balsam de par, pentru par mai lung. Acum am un fel de ombre in par. Pe suvitele mai deschise aplic acest balsam dupa spalare ca sa nu le simt "rigide". Si efectul este mai mult decat placut. Daca aveti ocazia sa il cumparati, va recomand, nu veti regreta.


SAMPON - Dove ( diverse sortimente, ......toate:))

Da, sunt o impatimita consumatoare de produse Dove. Este cred ca singurul sampon cu care ma impac perfect. Sa fie continutul de crema care ma ajuta sa nu imi irit scalpul. Totusi dupa doua trei folosiri trebuie sa il schimb si pe acesta cu alt sampon.......DOVE, normal:))

Voi cum va ingrijiti parul? Aveti produse preferate? Astept comantariile voastre cu drag!!!!


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig