luni, 30 decembrie 2013

Preferatele anului 2013 *Produse pentru unghii si maini*




Am ajuns si la ultima postare din seria preferatelor anului 2013. Nu pot sa cred, maine 2013 ia sfarsit!!!!

In primul rand vreau sa-i multumesc lui Sihaya pentru ca mi-a permis sa preiau ideea ei referitor la structurarea produselor pe categorii. Va rog, intrati putin la ea, aveti mii de informatii pretioase de descoperit. O puteti gasi aici

Cu regret in inima ( pentru ca se termina:) va prezint astazi :

PREFERATELE PENTRU UNGHII SI MAINI


Creme pentru maini

Oriflame - Intense Hand Protection Concentrate. O crema de maini concentrata, intensiv hidratanta.
Yves Rocher - Crema de maini cu arnica. Anul trecut am abuzat de ea :), anul acesta iubesc mai mult......
Dove -  Intensive nourishment. Momentan este preferata mea. Imi ofera exact hidratarea de care am nevoie, intra rapid in piele si NU lasa pe maini pelicula uleioasa


Ojele descoperite anul acesta 

China Glaze - Ojele le-am descoperit in Octombrie. Le iubesc!!! Swatch-uri si detalii puteti gasi aici


RIMMEL LONDON

Am redescoperit marca Rimmel. Nu este un secret, am mai pomenit faptul ca Rimmel London este prima marca de produse de machiaj folosita de mine. Iar ojele Salon Pro, sunt cu siguranta o surpriza placuta. Momentan nu detin decat doua nuante, dar imi plac ambele la fel de mult si calitatea lor este foate buna.


GOLDEN ROSE

Febra ojelor texturate ne-a cuprins pe toate, nu? Care din noi nu detine macar o nuanta? 
Eu am reusit sa ma opresc doar la doua:
Golden Rose Holiday nr.52
Golden Rose Jolly Jewels nr. 122
M-am oprit numai la doua pentru ca nu le port zi de zi si ma enerveaza chinul stergerii....
Le puteti vedea aici si aici


Tratamente, base-coat, top-coat

FARMEC - Peeling cuticular. A fost o nebunie cand a aparut, toata lumea il lauda, mi l-am luat si eu. Este un produs foarte bun pentru un brand roamnesc vestit. Inmoie foate bine cuticulele care mai apoi pot fi indepartate cu foarte mare usurinta
ORLY - Polishield. Un top coat foarte bun, laudat de deesboudoir in postarea ei despre ingrijirea unghiilor. Oja se usuca mult mai repede. M-a convins pe loc, l-am si comandat impreuna cu...
ORLY - Bonder. O baza usor cauciucata. Impreuna cu Polishield ajuta orice oja sa reziste muuuult mai mlt pe unghii.
SALLY HANSEN - Cuticle Eraser+Balm. Initial am vrut sa imi iau mult laudatul cuticle remover dar nu era pe stoc. Acest produs este foarte bun, dar personal nu il consider decat un balsam de cuticule, nicidecum "eraser". Oricum, este extrem de hidratant. Eu il aplic seara pe cuticule si il las sa hidrateze pana dimineata.


Ajutoare de nadejde

Oriflame - Tender care Almond - cutiuta minune, o port cu mine in geanta. La frig simt nevoia sa imi hidratez cuticulele.
Avon - pila de sticla. De cand am descoperit-o nu mai folosesc altceva. Si se vede diferenta. Unghiile mele nu se mai exfoliaza ca inainte.


Folositi vreunul din preferatele mele? Doriti o parere mai amanuntita despre vreunul din aceste produse?

Nu stiu daca voi reusi sa mai postez maine, ma chinuie o durere urata de gat, ma dor urechiile si maine mai am cate ceva de pregatit pentru petrecerea dintre ani.

VA doresc un an nou plin de impliniri in toate, sanatate muuuulta, sa fiti iubite si frumoase !!!!

LA MULTI ANI!!!!!
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig