sâmbătă, 28 decembrie 2013

Preferatele anului 2013 *Produse pentru corp*


Astazi vreau sa va arat partea a doua din seria "preferatele anului 2013". Este vorba despre produsele cu care imi ingrijesc eu corpul. Asadar:

PRODUSE PENTRU CORP

GEL DE DUS - Dove Purely Pampering

Cand vine vorba de gel de dus, ma poti trezi si noaptea din somn, raspunsul meu va fi acelasi: DOVE. Nu am gasit inca gel de dus in Romania care sa fie atat de hranitor ca cel de la Dove. Poate ca sunt, poate ca nu, momentan nici nu imi pasa, dar mie una imi place foarte mult. Nu usuca pielea, se clateste usor si lasa pielea finaaaaa....Singura varianta care nu mi place- mirosul este de vina- este cea cu castravete.


BODY SCRUB - Vanille de la Yves Rocher

Cel mai eficient scrub pentru corp anul acesta a fost cel de la Yves Rocher. Mai am putin din el. Anul viitor insa imi voi cumpara altceva, asa ca sa mai schimb. Ceva recomandari?????


CREMA DE CORP - Dove silky

Nu ma pot satura de aceasta crema de corp. De cand am descoperit-o, sunt ani de atunci, nu imi lipseste din dulap. Iarna mai ales, o folosesc aproape zilnic. Si mai bun este untul de corp, dar din pacate nu l-am gasit. Poate dupa aglomeratia de sarbatori, cand totul se mai linisteste, sa o pot cauta in liniste:)


LOTIUNE DE CORP -  Garnier Intensive 7 Days ultra softening lotion.

Si aceasta lotiune imi place mult. O folosesc mai ales vara, din pricina mirosului fresh pe care il are. De asemenea imi place mult ca intra aproape instant in piele, asa ca te poti imbraca imediat dupa aplicare.


ULEI DE CORP - Nivea Baby Caring Oil.

Sincer, nu sunt genul de persoana care sa aiba nevoie de ulei de corp. Pielea mea este normala, daca folosesc gelul de dus de la Dove nu simt nevoia de lotiune/crema de corp, sa nu mai spun de ulei. Dar cateodata, cand ma mai apuca si schimb gelul de dus, atunci cand simt ca ma strange pielea, atunci intind mana spre uleiul de corp a lui Sonia. Si tare bine imi face.


 PROTECTIE SOLARA - Bioderma Photoderm kid 50+

Anul acesta nu am prins vreme "periculoasa" la mare, dar protectia e protectie, nu ne-a lipsit din bagaj. Am ales Bioderma, pentru ca produsele lor sunt calitative. Initial am cumparat acest tub pentru Sonia, dar m-am folosit si eu de el, pe zona decolteului si pe fata l-am aplicat si eu. Mi-a placut mult. Nu m-a ars soarele deloc, nu m-am inrosit, nu m-am decojit. Recomand!!!
PS: NU lasa pelicula cu toate ca nuanta ei este albastra. Intra foarte bine in piele.


CREMA PENTRU PICIOARE - Oriflame Feet Up Advanced 

Adevarul este ca am cam neglijat ingrijirea picioarelor anul acesta :(( Nu, nu ma intelegeti gresit, imi fac pedichiura, etc dar parca simt ca putina atentie in plus nu mi-ar strica. Aceasta crema este din pacate singura destinata ingrijirii picioarelor pe care o am. Imi doresc sa remediez acesta aspect in anul care vine. Imi recomandati vreo crema buna pentru picioare???? NU am probleme cu calcaie uscate, etc....


EXTRA CARE -  Unguent cu extract de galbenele

Pentru zonele care au tendinta de a deveni extra uscate, genunchi si coate in cazul meu, mai folosesc unguentul de galbenele. Calmeaza mancarimile si hidrateaza extrem de bine.


Folositi vreunul din produsele preferate de mine? Astept recomandarile voastre cu maaaaare curiozitate!!!!

Urmeaza postarea intitulata PRODUSE PENTRU PAR

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig