luni, 23 decembrie 2013

Christmas red




Christmas red.....asa imi place sa denumesc rosul acela aprins, cald, fara de care nu concep Craciunul. Pentru mine culoarea rosie este indispensabila cand vine vorba de Craciun. 
Rosul este de departe culoarea pe care o prefer, nu stiu daca este chiar preferata mea, dar imi place. Nuanta cea mai placuta mi se pare burgundy. Dar nu despre culori vorbim astazi ci despre oja pe care am pomenit-o in aceasta postare.
Este vorba despre FLORMAR no.384
Am cateva oje rosii in diferite nuante insa imi doream una care sa mearga bine de Craciun. Sa fie un rosu aprins usor sidefat. Si exact asta este no. 384

                  

Imi pare rau ca nu am reusit nicicum sa-i surprind nuanta reala. In prima poza arata cel mai "natural", restul pozelor mi se par cu o tenta usoara de orange. Cred ca este din cauza sidefului. 
Vreau sa imi cer scuze ca nu am resuit sa imi refac unghiile. Oja este usor tocita pe varfurile unghiilor, dehhh, am trebaluit usor si eu zilele acestea, dar m-a salvat top-coat-ul pe care il folosesc de ceva vreme. Dar despre el intr-o postare viitoare. Mai jos va prezint poze atat cu blitz cat si la lumina naturala. E frumoasa, nu????









Daca mai aveti timp, dati fuguta la un stand Flormar si cautati-o, merita!!! Costa numai 8 ron :))

PS: aceasta NU este o reclama a produselor Flormar, NU am primit acesta produs de la Flormar si nu am fost platita sa scriu aceasta postare. Nu am contact cu cei de la Flormar. Acest produs a fost cumparat din banii mei. Parerea despre acest produs este pur personala, neinfluentata de nici un factor din exterior!!!!!




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig