luni, 18 noiembrie 2013

RIMMEL LONDON Stay Matte liquid mousse foundation * REVIEW*



Va povesteam aici si aici despre noul fond de ten de la Rimmel. Si pentru ca am fost intrebata de parerea mea despre acest produs l-am folosit toata saptamana trecuta ca sa imi pot face o parere clara despre el.

Mi-a facut cu ochiul acest fond de ten din pricina pretului foarte redus. Am platit pentru el numai 15ron in DM.


Consistenta lui spumoasa se poate observa si in imaginea de mai jos.


Acest fond de ten vine in numai 6 nuante din pacate, eu mi-am ales nr. 103 - True Ivory


Nu este tocmai cea mai buna alegere, insa in ceea ce priveste restul variantelor, aceasta este cea mai apropiata tenului meu. Totusi are un subton mai degraba rozaliu decat galbui cum il au de obicei fondurile de ten cu denumirea Ivory.


Unul din aspectele neplacute ale acestui fond de ten este ambalajul. Nu imi place nimic la el, de la "recipient" la.....tot. Mi-ar fi placut sa fie ambalat intr-o sticluta transparenta si sa aiba si pompita pentru dozare. Igienic si poti vedea si cand se termina continutul.


                                         Tenul meu abia spalat. Nu am aplicat nimic pe el


 Rimmel Stay Matte liquid mousse in nuanta true Ivory aplicat intr-un singur strat, fara crema, primer, pudra, corector ( mentionez inca odata ca nu am editat deloc pozele)


Parerea mea:
- acoperire medie spre mare ( este buildable )
- nu mi-a lasat impresia ca ar oxida sau si-ar schimba nuanta 
- efectul mat este garantat
- scrub + hidratare intensiva neaparat inaintea aplicarii, scoate in evidenta orice cojita
- pentu mine cred ca functioneaza mai bine vara
- ma enerveaza ambalajul si faptul ca nu exista decat 6 nuante, cea aleasa de mine este cea mai apropiata tenului meu, dar nu este perfecta
- l-am aplicat cu buretel, pensula, degete, cel mai bine arata aplicat cu degetele
- trebuie lucrat repejor cu el, am impresia ca parca se usuca pe piele
                               NU il consider deloc un produs destinat tenului uscat!!!!!!

Concluzie:    
Chiar daca la primele aplicari mi-a placut enorm de mult, folosindu-l zile la rand am inceput sa imi schimb parerea despre el. Il simt parca prea greoi pe fata ( nu ar trebui, nu? ), scoate in evidenta orice linie, por, cojita de piele si parca imi "strange" tenul. Trebuie sa il fixez cu pudra si parca la un moment dat se strange in riduri, linii, langa nas.....
Darrrrr, al pretul de 15 ron, ce vrem mai mult????

Mi-am propus sa investesc mai mult in produse de genul acesta. Primele pe lista ar fi:
REVLON Nearly Naked, Colorstay, Rimmel Wake me up, oricum vreau sa fie de consistenta mai cremoasa. Cel mai tare ma atrage Nearly Naked, cred ca.....va urma:))

Voi l-ati incercat? Cum vi se pare???
                         


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig