marți, 8 octombrie 2013

Cand buzele devin uscate.....


Buzele uscate se datoreaza printre altele temperaturilor scazute si vantului. Cum am intrat de-a dreptul in toamna, vremea rece si vantul isi pun amprenta nu numai pe tenul nostru cat si pe buzele noastre. Pe timp de vara este indicat a se aplica un balsam/tratament ce contine SPF, probabil unele din noi il folosesc si pe timp de iarna. Aici este vorba de gusturi si pretentii personale.

Nu sunt o persoana care sufera de buze uscate, dar cand se raceste afara simt nevoia sa imi hidratez chiar si buzele ceva mai atent si insistent.

Vreau sa va arat ce folosesc eu in  materie de ingrijire.

1. NIVEA Soft rose si fruity shine. Nu este nici un secret faptul ca imi plac balsamurile de la Nivea. De la miros pana la senzatia de catifelare pe care o dau, le iubesc. Aceste doua tubulete le-am recumparat pentru ca imi plac cel mai mult. Vi le-am prezentat si aici


2. Yves Rocher Balsam cu aroma de nuca de cocos. Hidrateaza intens cu miros de cocos. Nu este chiar cel mai bun balsam de buze, dar reaplicat de cateva ori pe parcursul zilei isi face treaba bine.


3. Bubchen Kids Lippenbalsam. Nu putea lipsi din lista balsamul Soniei. Normal ca trebuie sa fie sclipicios, nu? L-am incercat si eu, defapt incerc orice produs pe care il cumpar pentru ea, mi se pare normal, chiar imi place si e destul de "gras". Recomand produsele Bubchen, sunt chiar bune.


4. ORIFLAME Tender Care. Eu detin varianta cu aroma de migdale. Mi se pare cea mai reusita din toate variantele. Este mai mult o vaselina care se poate aplica atat pe buze cat si pe coate, genunchi, calcaie, cuticule, orice zona cu piele uscata. Ce nu imi place este modul in care este ambalat. Trebuie sa iti introduci degetele ca sa poti extrage din continut


 5. BLISTEX MedPlus. Face parte tot din varianta vaselina. este mai mult reparatoare. Vindeca intradevar buzele uscate. Ce nu imi pace este faptul ca, contine mentol si camfor, ceea ce te face sa aplici si sa reaplici, sunt ingrediente iritante defapt. Eu nu le vad rostul intr-un produs care este menit sa fie emolient. Dar na, cine stie????


6. YVES ROCHER 100% Natural creme balm. Il am de o vesnicie, poate ar trebui chiar aruncat:)). Nu il folosesc pe post de balsam pentru ca este colorat. Cand am chef de el il aplic cu o pensula de buze. Nu mi se pare asa de hidratant ca sa fie numit balsam.


7. ELF Conditioning Lip Balm Spf15. Nici acest produs nu il vad ca pe un balsam de buze. Hidrateaza si coloreaza buzele tare placut. L-am redescoperit si cred ca voi abuza de el in perioada care vine. Imi plac enorm de mult nuantele acestea de roz, roz-bej, roz galica, roz antic, cum s-or mai numi, nu stiu. Este de 100000 de ori mai placut pe buze decat cel de la pct.6 si are si un gust placut:) Il recomand cu caldura.
Nuanta mea este Nice & Natural


Am mai folosit si de la Oriflame, Labello, Apidermaliv si Himalaya. Cam astea sunt cele de care imi aduc aminte.
Vreau sa mai incerc cele de la Carmex sau cele oferite gratuit pe Iherb.com

Ce solutii imi recomandati pentru buze catifelate??? Voi ce produse preferati?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig