vineri, 23 august 2013

TRESemme, St.Ives, Avon, Flormar



In postarea de astazi vreau sa va arat "ultimele" produse cumparte in aceasta luna.  Probabil v-ati dat seama de ceva vreme ca adoooor pur si simplu sa citesc blogul lui Andreea. Imi place absolut tot la acest blog, felul ei franc, aspectul blogului, cat este de informata si mereu la curent cu toate..... Intrati si voi si cu siguranta veti gasi ce sa cititi:))
Acolo am aflat si de TRESemme Platinum Strenght, o gama de produse de ingrijire a parului si de styling. Am mai citit si pe internet despre ele si am vazut nenumarate postari pe youtube. Iar cand Andreea a precizat in review-ul ei si un link catre cosmeticepenet.com nu am mai stat pe ganduri. Adevarul este ca imi place la nebunie cand gasesc si informatia de unde pot cumpara produsul, asta pentru ca nu prea am timp de google-it. Deci m-am pus si am si plasat comanda.
Eu mi-am cumparat Platinum Strenght Strengthening Shampoo si  Platinum Strenght Strengthening Conditioner. Inca nu le-am folosit pentru ca de abia le-am primit. Ce pot sa spun este ca sunt extrem de curioasa, normal, nu? Mirosul lor insa este foarte imbietor. Voi reveni cu impresii dupa cateva folosiri.
Pret: Sampon 26 ron (pret redus)
        Balsam  28 ron (pret redus)
PS: pana pe 31 august beneficiati de reduceri pe site.


Tot de pe  cosmeticepenet.com mi-am cumparat si scrub-ul de la St. Ives. Am ales varianta fresh skin - invigorating, am nevoie de senzatia de proaspat pe perioada verii.  Mai exista si in varianta sensitive skin- gentle pentru ten sensibil. L-am folosit o singura data, ma rodea curiozitatea, este .....wow!!!! revin si pentru acest produs cu o parere personala, in curand.Oricum, love is in the air!!!
Pret: 22 ron


Am tot zis ca nu mai comand nimic de la Avon sau Oriflame, dar ce sa fac daca nu ma pot abtine.
Tura aceasta mi-am luat noul top coat Avon Opal si Mascara Super Shock - blackest black. Top coat-ul l-am luat din curiozitate, mereu mi-am dorit unul cu flakes iar Mascara......e prea laudata ca sa nu o incerc si eu. Parerea mea in curand. Mascara imi place enorm, dar ssssssshhhhht, urmeaza........review!!!
Pret : Top Coat 17 ron, Mascara 15 ron


Am trecut prin Carrefour, singurul loc din Brasov unde se mai gaseste un amarat ( chiar neingrijit si neglijat ) stand de la Flormar. Aveam de gand sa mai trec pe acolo deoarece consider ca nu am oje prea vesele, asa ca de vara. M-am uitat si m-am invartit, parca nu ma atragea nimic. Colectiile noi de la Flormar.....pur si simplu NU imi plac. Prea mult sclipici, nu stiu, parca nu imi mai plac decat cele mate, simple, fara prea mult bling-bling. Ma enerveaza enorm sa stau sa ma chinui sa imi dau oja jos, cum am patit cu cele de la Golden Rose. Dar nu am putut pleca cu mana goala, nu?
Mi-am cumparat doua oje. Una este din colectia Wet Look - WL01, un albastru deschis ca cerul iar a doua este din Colectia 2012 - 449, o visina putreda frumoasa ca de toamna.
Pret: imi pare rau, dar la subiectul pret nu stau bine cu memoria, poate e un atu acest fapt:)). Impreuna au fost ca. 30 ron.


Si cu asta am terminat pe luna aceasta. Bugetul este restrans si o postare de genul nu va mai urma prea curand.....:((



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig