miercuri, 7 august 2013

Top 10 produse pe care nu le voi recumpara vreodata


Astazi va prezint Top 10 cele mai dezamagitoare produse. Sunt produse pe care le-am cumparat de la inceputul anului pana acum. M-au dezamagit complet si cu siguranta nu le voi recumpara vreodata.
Inainte de a le arunca le-am pozat pentru aceasta postare.

1. AVON Clearskin Professional - Liquid Extraction Strip. Este un gel pentru extragerea punctelor negre. Se aplica pe pielea curata si dupa uscare se deslipeste de pe nas sau zona care se vrea tratata.
Am incercat acest produs de cateva ori, nu stiu ce sa zic, am urmat instructiuniile dar.................nu stiu. Nu se usuca nici dupa jumate de ora, nu extrage nimic! Cu alte cuvinte, 17 Ron aruncati pe geam.


2. FARMEC Benzi depilatoare pentru fata.  Am cumparat aceste benzi pentru mustacioara mea. O fi ea blonda, dar nu imi place. Ce sa zic, aceste benzi ar trebui sa indeparteze firele de par nedorite. In priml rand mi-a iritat pielea extrem de tare, ziceai ca m-am ars,  in al doilea rand nu a depilat mai nimic. Noroc ca nu sunt scumpe:). Deci, un alt produs care nu imi este destinat.


3. ORIFLAME BB Cream.  Nu stiu ce asteptari am avut de la acest produs, dar cu siguranta m-a dezamagit.  Nu imi mai doresc decat Nude Magique de la L'oreal pentru ca l-am testat si e absolut divin, in rest nu voi mai apela decat la BB-uri asiatice. Puteti citi parerea mea despre acest produs aici.


4. ORIFLAME Conceal Kit. Prea multe nu am de zis despre acest produs, doar ca nu imi place deloc. Aspectul pe care il lasa este prea inestetic, se aduna in pliuri, incarca tenul mult prea tare.  Si mirosul acestui produs lasa de asemenea de dorit. BIG NO din partea mea!!!


5. MUA Lip Stain Kiss Proof. L-am scuturat, l-am aplicat si reaplicat, nu imi place deloc. Imi usuca buzele foarte tare, are un miros foarte persistent de alcool, nu coloreaza mai deloc. Eu mi-am luat nuanta Fabulicios.


6. FARMEC Crema depilatoare pentru piele sensibila. Deci, eu NU am pielea sensibila, dar am avut o reactie tare aiurea de la aceasta crema. M-am ales cu o iritatie de toata frumusetea. Si NU, NU am stat cu ea o vesnicie, reactia a fost aproape  imediata. Sa promovam produsele romanesti??? Daca putem, desigur:))

7. CIEN Dizolvant pentru lac de unghii fara acetona. Multa lume lauda acest produs. Eu il consider catastrofal. Imi usuca unghiile si cuticulele ingrozitor si am descoperit ca este principalul vinovat pentru exfolierea lor :(. Ieftin si prost, consider eu.


8. FARMEC Oja Ultrarezistenta. Am vazut nenumarate postari legate de aceasta oja, nr. 32. Are o nuanta placuta, dar ca sa o obtii trebuie sa aplici cel putin 5 starturi. Apoi, ori am nimerit-o eu naspa, dar se usuca groaznic de greu. Si la curatat de pe unghii, DOAMNE, am zis ca nu imi mai trebuie oja cu sclipici cat traiesc. Adevarul este ca nu sunt pe gustul meu ojele sclipicioase, dar parca cateodata merge. Cu siguranta se va muta in trusa de "michiaj" a lui Sonia, fetita mea:)). Nu ma intelegeti gresit, ojele "simple" de la Farmec.........le adoooor!!!! Sunt super. Darrrrr, nu aceasta!!!


9. ORIFLAME Pila multifatete. Fara cuvinte.......nu stiu la ce m-a gandit cand am cumparat-o :(


10. YVES ROCHER Vanille Noir. Pe cat de mult mi-am dorit acest parfum, pe atat de mult imi vine sa il arunc pe geam acum. Nu se compara deloc cu deodorantul din aceeasi gama. Acela este muuuult mai persistent. Am prins o oferta de aniversarea mea. Cred ca daca mai dadeam si 200 Ron pe el, pretul intreg, imi scoteam ochii acum. E aproape gata, zici ca l-am baut, dar nu imi pare rau ca mai am doar doua puf-uri. Clar nu il voi recumpara vreodata.


Acestea sunt dezamagirile mele de la inceputul anului pana acum. Sper sa nu se mai adune si altele.
Va plac astfel de postari? Vreti sa vedeti si reversul acestei postari? Un top 10 produse pe care le iubesc si nu imi vor lipsi niciodata????

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig