sâmbătă, 17 august 2013

Review - NIVEA Double Effect Demachiant pentru ochi

Nu sunt o mare fana a produselor bifazice, sa nu mai zic de produsele care au vreo legatura cu cuvantul waterproof. Nu imi place mai bine zis. Nu am probleme cu machiajl simplu, in sensul ca nu imi curge rimelul daca ploua, daca transpir, etc. Plus de asta nu concep sa merg la piscina sau la mare.....machiata. Doamne fereste! This is not for me:)

Dar totusi, never say never, right????

V-am scris in postarea anterioara despre acest demachiant care mi-a facut cu ochiul. Adevarul este ca imi plac mult produsele de la Nivea. Au acel miros specific NIVEA care imi place. E fresh, e unic!!! Dintre toate produsele Nivea incercate de mine, nu imi plac deodorantele si gelurile de dus. In rest, super ok. Apropos, am o problema cu gelurile de dus in ultima vreme, nu imi convine NIMIC. Poate ma ajutati voi cu vreo propunere? M-am saturat de Dove, the one and only care se intelege cu pielea mea:(

Dar sa revenim, nu? 


Este vorba despre aceasta minunatie care a intrat in rutina mea de ingrijire. Nu iti trebuie saptamani de testari si incercari sa iti dai seama daca te impaci cu un demachiant sau nu. NU, ori e bun, ori nu este bun. Vreau sa zic ca......este excelent. Pentru mine, cel mai bun incercat ever!!!!! L-am folosit zilnic de cand l-am cumparat chiar daca nu m-am machiat in vreo zi. Lasa pielea atat de catifelata, hidratata.....

Impresonant este ca si demachierea dureaza asa de putin, deoarece nu este nevoie sa iti freci ochii pana simti ca iti ies prin ceafa, nu iti smulgi gene, nu pisca si NU ramane pelicula uleioasa. Cel mai enervant aspect la un bifazic. Sa nu mai spun cat uram asta la cel de la Balea.


Sunt purtatoare de lentile de contact din cauza miopiei pe care o port "mandra". Conteaza mult pentru mine "igiena" ochilor mei si ce aplic in jurul lor. Acest bifazic nu ma deranjeaza. Ce imi place este si faptul ca contine extract de albastrele care hraneste eficient pielea sensibila din jurul ochilor. Am avut si experiente neplacute sa ma irit sau chiar sa simt o arsura in jurul ochilor. Aici , nu este cazul:)

Nu are miros decat foaaaarte putin, a proaspat. Eu simt miros la orice, defapt:))))

Recomand cu caldura acest produs. Merita din plin sa-i acordati o sansa, nu o sa va para rau, promit:))

Eu l-am cumparat din Real la pretul de 15,30 Ron
Cantitate: 125ml

PS: astazi mi-am mai luat unul, de parca a disparea de pe piata:))

                             Care este demachiantul vostru preferat? Ati incercat acest produs?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig