vineri, 9 august 2013

Produse care le voi recumpara mereu si mereu



Daca avem dezamagiri trebuie sa avem parte si de bucurii, nu? Iata astazi va prezint bucuriile mele de zi cu zi, vreau sa zic, produsele care imi plac si imi fac viata mai usoara. Este vorba de produse pe care le recumpar ori de cate ori se termina. Le ador pe toate, prezentarea lor nu am facut-o in ordinea: primele imi plac mai mult decat ultimele:)). Toate inseamna la fel de mult pentru mine. Dar gata cu bla, bla, bla.......

BIODERMA Sensibio, lotiunea micelara. Imi place enorm de mult aceasta solutie. Curata eficient, nu ustura in ochi, nu usuca pielea. Singurul inconvenient este ca nu prea nimeresc eu sa se termine si sa si gasesc vreo oferta in magazine in acelasi timp. Pretul intreg este cam piperat. Cantitatea de 250ml este la pretul de ca. 48Ron in farmacia Helpnet. Am vanat oferte in Donna si Sensiblu, dar nu am avut bafta. Oricum, daca dau de vreo oferta cred ca imi voi face stoc. Da Doamne sa gasesc una gen 1+1, ce bine ar fi:))

ALVERDE Lotiune autobronzanta. De anul trecut folosesc numai acest produs cand vreau sa "prind culoare". Cum am mai spus si aici, singurul minus pe care il acord acestei lotiuni este mirosul. In rest, jos palaria.

MAYAM Piatra de alaun. Am redescoperit de ceva timp acest produs. Prima oara am vazut acest gen de deodorant stick mineral cand aveam vreo 10 ani. Atunci am crezut ca este .....un drob de sare:)) Foarte eficient. Se umezeste cu apa si se trece sub axila. ATAT!! Exista sub diferite denumiri si de la 1001 de branduri.


ELF Bronzer & Blush. Un produs ieftin si bun. Nu este prafos, culoare calda, nu astupa porii, nu am avut probleme cu acest produs. Il voi recumpara mereu!  
PS: nu stiu daca ati remarcat, in prima poza am pus din greseala pudra complection perfection. Au acelasi ambalaj si le-am confundat:))


MAYBELLINE One by One. Unul din rimelurile mele preferate, unul la un pret accesibil. L-am avut si pe maro si pe negru, ambele imi plac enorm. Nu imi va lipsi cat timp il gasesc prin magazine. Separa perfect, nu incarca, nu se usuca pe gene, nu se sfarama.......Super! Raport calitate pret excelent!!!


Creioanele de buze in nuante NUDE. Pot sa imi cumpar zilnic 1001 bucati, nu am niciodata destule:) In imaginea de mai jos am: Farmasi, Revlon, Flormar si Elf



ELF Eyelid Primer. Este priml primer folosit vreodata de mine. Din acest motiv nu il pot compara cu altul. Stiu numai ca imi place, isi face treaba, costul este infim si nu am avut inca ghinionul sa il primesc pe jumatate gol, cum s-au mai plans altii.


Creioanele de ochi de la Avon, Super Shock si minunatele Glimmerstick Diamonds. Sunt absolut geniale. Le recomand din inima. Cred ca imi voi lua toate nuatele. Preferata in acest moment este Emerald Glow.


ELF Servetele Matifiante. Pe caldura asta sunt super faine, eficiente.

MARIO BADESCU. Doamne cat de mult imi plac minusculitatiile astea. Le adoooor! Poate reusesc sa imi iau si eu macar masca si Cellufirm Drops in varianta full.



 FARMEC Peeling cuticular. In sfarsit un produs Farmec care mi se potriveste, as spune:)). Da, un produs de la Farmec care m-a fermecat!!!! Este cea mai buna solutie gasita de mine pentru cuticulele mele. In sfarsit nu ma mai apuca disperarea si nu mai trag cu dintii de bietele pielicici. Produs super, pret excelent. RECOMAND!!!

PILA de sticla. Nu mai stiu de unde o am, cred ca AVON....habar nu am. Dar este recomandata in detrimeniul celei metalice.

ORKIDE Nail Hardner. Intaritor de unghii. Nu am insistat cu acest produs, l-am aplicat insa de fiecare data sub oja. Rezultatul este unul neasteptat. Mai nou trebuie sa imi scurtez unghiile ca sunt prea lungi:)). Ce ziceti? pentru 6 ron, mi se pare o afacere super!

ORIFLAME Cutiuta minune. Un balsam multifunctional foarte hranitor. I'm in love!!! Am scris despre acest produs aici. Il am de foarte scurt timp dar face minuni cu cuticulele mele. Il aplic seara inainte de a ma baga la somn.


Consider ca fiecare dintre noi este diferit si poate pentru mine anumite produse sunt painea lui Dumnezeu si pentru tine un dezastru. Este ca tratamentul dat de medic. La mine functioneaza, la tine nu. Fiecare este unicat, fiecare este diferit. Ma bucur insa daca iti regasesti preferatele in lista de mai sus. 

Ce ziceti? Care sunt preferatele voastre fara de care nu puteti trai??? Cautati mai degraba produse scumpe sau pe cele ieftine? 
Considerati ca un produs trebuie sa fie scump ca sa fie si bun? 



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig