vineri, 9 august 2013

Golden Rose Holiday


A dat si peste mine nebunia cu ojele astea cu aspect texturat, nisipoase, sau cum or mai fi numite. Nu sunt genul de persoana care sa adore ojele cu sclipici, dar.....e ca rujul rosu, oja rosie, rochia neagra...ma intelegeti, nu? Trebuie sa ai si asa ceva prin sertare:))

 Astazi va prezint una din ele. Este vorba despre Golden Rose Holiday no.52. Imi place mult rezultatul, chiar arata nisipos, nuanta nu ma da pe spate, a fost aleasa de Sonia, fetita mea, dar este draguta. Eu sunt mai degraba genul nude sau inchis de tot:) Dar am zis sa le dau o sansa.

Va las cu imaginile, 1001 de poze, nu am stiut pe care sa le aleg si care nu :) In poza de sus se vede central o crestatura:), normal ca nu am putut astepta sa se usuce complet.......





                              Nu ma pricep deloc sa fac poze cu blitz, recunosc! Iata si dovada:)





Imi place efectul si imi voi mai cumpara cateva nuante.

Pret: 13 ron
Tara de origine: USA
Cantitate: 11,3 ml

Se usuca foarte repede si pare destul de rezistenta. 
Ce nu imi place este faptul ca te chini putin cand vrei sa o stergi de pe unghii.
Voi adauga o poza edit cred ca duminica. Am oja aplicata pe unghii de 2 zile si duminica vor fi 4, sa vedem cum se comporta.

Va plac astfel de oje? Ce parere aveti despre nuanta aleasa de Sonia? Daca ati putea v-ati cumpara mai multe nuante?



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig