marți, 6 august 2013

3 X Triple Core




Declar cu mana pe inima ca sunt o impatimita a rujurilor nude!!!! Da, imi plac enorm, nu ma satur de ele si mi-as cumpara in fiecare zi cate unul, asta cu toate ca majoritatea imi spun ca un ruj rosu, corai sau burgund ma prinde mai bine. Dar asta e, fiecare cu placerile sale:)

Astazi vreau sa va prezint 3 rujuri de la Oriflame. Cred ca toate trei fac parte din seria Triple Core din pricina formulei sale 3 in 1 :)
Fiecare ruj este format din trei straturi. Cel din interior este defapt un balsam, urmat de sclipici si invelit in culoare.


Iata ce zice descrierea: Primul ruj din lume 3-in-1 ce combina balsamul delicat, culoarea pasionala si stralucirea dramatica. 


Primul ruj din aceasta gama este Love Nude. L-am prins intr-o oferta de Sf. Valentin. Din pacate l-am uitat in masina si ......s-a topit:)  Inimioara din centru face tot farmecul!!!!


Este extrem de hidratant, se simte excelent pe buze, mai degraba duce a balsam decat a ruj.

Varianta nr. 2 .Nuanta aleasa de mine este Spectacular Nude. Este usor mai dens decat prima varianta, automat si nuanta este mai 'intensa". Acesta este preferatul meu!!!! In poze arata la fel insa este mai dens si acopera mai bine decat prima varianta




Ultima varianta este cea mai sclipicioasa. Se numeste Triple Core 3D. Efectul 3D se vrea a fi creat de cele trei straturi.
Nuanta inchisa / stratul exterior are efect de contur, confera buzelor un aspect cu mai mult volum
Nuanta argintie / stratul din mijloc ilumineaza si creaza impresia optica de aspect plin
Nuanta deschisa / Atingerea finala. Culoarea contrastanta confera un volum incredibil 


Ei bine, efectul nu este asa de WOW precum promite, insa da un anume volum buzelor.
Eu mi-am ales si de aceasta data cea mai naturala nuanta si anume Nude Peach


Swatch direct pe piele fara fond de ten sau alte minuni aplicate in prealabil.


Recomand cu caldura aceste rujuri. Daca urmariti ofertele le gasiti la un super pret de numai 18 Ron. Merita!!!

Folositi rujuri nude? Care va plac cel mai mult? 


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig