joi, 13 iunie 2013

Surprizaaaaaa:)) - GA INCHEIAT



              Iubiti si voi produsele Yves Rocher??? Stiam eu. De aceea  m-am gandit sa va fac o mica                                      
                                                    Surprizaaaaaaaaaaa.........

Este vorba de un mic concurs. Vreau sa ofer uneia dintre voi doua produse, defapt preferatele mele din marca YR.


Crema de maini si unghii cu arnica, fara parabeni


                                                           Gel de dus cu vanilie organica


ce trebuie sa faceti:

  •  sa urmariti blogul prin GFC
  • Share public postarii pe pagina voastra de Facebook
  • sa va abonati la Newsletter
  • Comentariu la postare cu ce ati vrea sa vedeti pe blog, ce sa schimb, ce sa mai adaug....nu accept comentarii gen:" imi place asa cum e, ...." sau seci, imi plac detaliile, asa ca....voi tine cont de asta:)
  • In comentariu sa precizati si numele vostru GFC, linkul catre share pe FB, adresa de email cu care v-ati abonat

                                                                     ce trebuie sa stiti:
  • produsele mai sus oferite sunt cumparate de mine, sunt noi, neincercate. Vreau sa precizez pe aceasta cale ca acest gel de dus si aceasta crema nu sunt sigilate de producator, adica nu sunt intiplate
  • concursul este deschis numai fetelor care au un domiciliu in Romania
  • castigatoarea va fi aleasa aleatoriu, voi tine cont insa si de comentariu si de sugestii
  • concursul incepe odata cu publicarea acestui articol, adica ACUM:) si se incheie pe 21.06.2013 ora 23:59
  • castigatoarea va fi anuntata in maxim 48h de la incheierea concursului

                                                                            SUCCES!!!




SHARE:

22 de comentarii

  1. gfc:marylena4you
    share:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/402755206506640
    e-mail:marylena4you@yahoo.com
    Pentru ca tot a venit vara mi-as dori sa vad postari legate despre cremele cu factor de protectie, care sunt cele mai potrivite tipului de piele,si daca vrei o mica schimbare poti incerca sa pui o poza pe blog undeva in colt cu plaja, apa marii, ceva vesel, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gfc Andreia Daniela
    share https://www.facebook.com/bandreia.daniela/posts/10201338613086871
    email andreia.daniela87@yahoo.com
    imi plac mult postarile Ootd sa am de unde ma inspira ,postari mai dese cu manichiuri dragute ,si imi plac si postarile tip Haul.
    Pupici si multumim de concurs

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC:jane(janeta_20072001)
    FB:Janeta Janet
    E-mail:janeta_20072001@yahoo.com
    Share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/237013216423254
    As vrea sa vad ce produse sau tratamente as putea folosi impotriva caderii parului.

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC: ionelia cristina nichita
    FB: crystyna nichita
    share: http://www.facebook.com/crystina.nichita/posts/397703080338399
    email: inncristina@gmail.com
    As vrea sa vad postari despre cum sa ne protejam parul de soare, despre tratamente naturiste pentru par, despre cum sa ne facem o manichiurasi un machiaj de vara si as vrea sa pui un fond mai colorat la pagina

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: Maria Onea
    Share: https://www.facebook.com/blogul.pandorei/posts/134768060059394
    Email: blogul_pandorei@yahoo.com
    Eu , sincera sa fiu mor dupa postarile de genul cumparaturi recente , dar si dupa OOTD-uri. Foarte mult imi place la tine postarea cu produsele consumate din cosulet.

    RăspundețiȘtergere
  6. gfc:Nico
    fb:Nicoleta Agache
    share:http://www.facebook.com/nicoleta.agache/posts/486371148120949
    mail:niky_agache76@yahoo.com
    Imi place designul pentru ca este simplu si gasesc foarte usor postarile care ma intereseaza.Mi-ar placea sa vad postari despre ingrijirea tenului in functie de varsta si despre machiajul ochilor in functie de forma si culoare.As mai citi cu placere si retete sau experiente culinare.

    RăspundețiȘtergere
  7. O ce frumos, eu am venit sa-ti multumesc pt follow :)

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC: Gavriloiadina
    Mail: Gavriloiadina@yahoo.com
    Share link: http://www.facebook.com/adinamirabela.gavriloi/posts/557903460919321
    In ceea ce priveste blogul, nu ma pricep ce sfaturi sa iti dau, nu stiu daca ar trebui sa schimbi ceva, nu cred.Poate un fundal mai feminin, mai colorat.Ce imi place mult este faptul ca este aerisit si gasesc repede ce ma intereseaza.
    Acum despre postari:
    As dori sa stiu cam ce culori sa folosesc la un machiaj pentru o nunta, ce sa combin.Rochita este aurie in partea de sus, neagra in partea de jos, mulata.
    As mai dori niste idei pentru tunsori de vara, idei despre cum sa ne aranjam parul sau cum sa ne mai tundem, poate din experienta ta.
    Si o ultima dorinta: pareri despre creme anticelulita, un top eventual, poate ai testat tu ceva, de care ai fost multumita.
    Asta este tot, sper ca nu ti-am dat batai de cap.

    RăspundețiȘtergere
  9. gfc aly22preda , mail aly22preda@yahoo.com , fb preda nicoleta alina , share https://www.facebook.com/nicoletaalina.preda/posts/552509404792912 . Mi-ar placea sa citesc cat mai multe postari despre ingrijirea parului , sfaturi , si pareri despre produse de ingrijirea parului .

    RăspundețiȘtergere
  10. gfc:irina andreea
    share:https://www.facebook.com/irina.andreea.94/posts/551430418232263
    email:irina_lia@yahoo.com
    vreau sa vad mai multe postari desopre produse pentru par, pentru ingrijire corporala, diete

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC: beauty_and_others

    Share: http://www.facebook.com/nicoletalexandra/posts/520257274694700

    Abonata: x_hubba.bubba_x@yahoo.com

    As vrea in primul si in primul rand sa vad un fundal am colorat, in tema cu blogul, ceva de make-up sau ceva gen "girlstuff". Acesta este singurul lucru care nu prea imi place.
    Ce imi place? Ca este bine structurat, imi plac postarile, unele review-uri chiar mi-au fost de ajutor, in schimb as mai vrea sa vad postari de tip "saptamana in imagini", diverse tag-uri, diverse ponturi pe care sa le folosim in machiaj, pentru unghii, par etc.

    RăspundețiȘtergere
  12. GFC: Madalina
    Share: https://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/470398919714907
    E-mail: princess_princessgirl@yahoo.com
    Raspuns: As vrea sa vad mai multe NOTDuri si de ce nu si OOTDuri. Mai sunt innebunita dupa postarile hauls, mi-ar placea sa vad ce iti cumperi sau primesti luna de luna.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna!
    gfc: nadia candrea
    fb: nadia alina candrea
    link share: https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/623325531020793
    abonata: new_nadiabios@yahoo.com
    Imi plac in mod deosebit postarile care imi aduc informatii pretioase privind ingrijirea parului, a unghiilor, a pielii, intrucat adeseori am gasit printre randurile tale "leacuri" la suferintele mele :)) Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  14. gfc sandu flory
    share https://www.facebook.com/flory.ioana/posts/550703151642589
    email floareanebuniklove@yahoo.com
    as vrea sa vad mai multe postari despre profectia solara, pentru ten si par.

    RăspundețiȘtergere
  15. Gfc:Catalina Mitu
    Fb: Mitu Catalina
    E-mail: sexxy_bruneta4all@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/mitu.catalina.9/posts/10200256170066675
    As vrea sa vad postari despre outfituri si costume de baie pt mamicile mai plinute

    RăspundețiȘtergere
  16. GFC:Adina!
    Share:https://www.facebook.com/Adina.CristinaG/posts/506749336044760
    Mail abonare:gatita.adinutza@yahoo.com

    Imi plac foarte mult postarile cu review-uri la produse.Le citesc cu interes si astfel imi fac o parere despre unele produse si stiu mai bine ce vreau sa cumpar!

    RăspundețiȘtergere
  17. GFC:Muneca Chucky
    Share:http://www.facebook.com/MunecaChucky/posts/10201298120761849
    mail:larissa_7@ymail.com

    Nu te-am descoperit de mult timp si am aflat ca esti o bloggerita din Bv si asta nu a facut decat sa ma bucure ca pot citi pe cineva pe care intr-o buna zi il voi cunoaste.Imi plac postarile cu sfaturi despre ingrijirea parului in special pentru ca am un par lung si cam bataios, sunt topita dupa NOTD-uri cu cat mai multe cu atat mai bine, postarile haul ma ajuta sa gasesc produse ce imi sunt potrivite si mie.

    Pupici si la cat mai multe postari imi e drag sa te citesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. gfc: Laly Dulcineea
    share: https://www.facebook.com/sararu.silvia/posts/4469792477719
    mail: laly.dulcineea@gmail.com

    Imi plac prezentarile de produse pe care le cumperi. De asemenea, as vrea sa vad testarile produselor nou achizitionate, sugestii, rutina ta de ingrijire a fetei - cu tot ce implica, daca schimbi samponul/balsamul sau orice altceva mi-ar placea sa aflu parerea ta despre noile achizitii. Imi place numele blogului tau :) cred ca fundalul sau tema ar trebui schimbate ca sa fie in ton cu numele si postarile. :*

    RăspundețiȘtergere
  19. gfc adina radu
    share https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/471766219567449
    email raduadina87@gmail.com
    Imi plac si review-urile dar mai ales NOTD urile.Cu ojele pe care le am incerc sa fac si eu manichiurile.As vrea totusi sa mai citesc si alt gen de postari.De exemplu , acum , ca tot a venit vara , mi-ar placea sa gasesc si o postare gen locuri de vizitat din Romania in general sau ceea ce ai vizitat si ne recomanzi.

    RăspundețiȘtergere
  20. gfc bianca roxana
    fb bianca roxana anitei
    e mail biarox84@yahoo.it
    Eu prefer sa vad articole practice pe un blog, articole mai personale, fotografii reale, nu preluate de pe net, astfel incat bloggerul sa fie mai aproape de sufletul meu. Intru cu placere pe un blog pe care ma simt ca acasa si nu sunt doar o sursa de vizite sau de comentarii si atat. Imi plac mult articolele cu tinute, sesiuni de cumparaturi, retete rapide, masti homemade, saptamana in imagini, chiar si articole cu zile mai bune sau mai proaste, mici bucurii, etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. share am dat aici https://www.facebook.com/bianca.roxana/posts/550781281645525

      Ștergere
  21. gfc-medvei monika
    fb-monika erzsebet
    https://www.facebook.com/monika.erzsebet/posts/328925303906370
    medveimonika@gmail.com
    Mi-ar placea sa vad mai multe idei de machiaje, manichiura, coafura, outfituri, toate ce ne ajuta sa fim la moda eventual mai poti sa impartasesti si cate un banc. :)

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig