duminică, 30 iunie 2013

Oja saptamanii este ....FLORMAR



Visez de mult la oje Essie, China Glaze, Zoya ....sa nu mai spun England. Au nuante superbe, am un wishlist lung cat o luna de post, dar, exista mereu un dar......momentan altele imi sunt prioritatiile. Dar le vine randul si lor:))

In colectia mea de oje apar tot mai multe din gama Flormar. Este un brand bun, foarte accesibil si am observat ca se reinoieste mereu si mereu. Nuantele sunt minunate, calde, reci, de vara si iarna, mate, cu scilpici sau fara....pentru toate gusturile. Nu, nu le fac reclama, doar spun ca imi plac.

Ultima mea achizitie de la standul Flormar include si nuanta pe care vreau sa o prezint astazi.

                                                                  Este vorba de nr. 450









Ce nu imi place la aceasta oja este faptul ca nu am reusit nicicum sa i surprind nuanta reala. In poze arata albastru, in realitate este un turcoaz spre verde mai mult. 

 Cu un top coat peste mi-a rezistat eroic aproape o saptamana. Sunt foarte multumita de aceste oje. Vreau sa imi mai cumpar cateva nuante, numai ca nu le-am gasit la stand. 

                                                       
                                                         Imi doresc mult JG450 si nr. 392


flormar 392


Flormar JG450

                                        Va plac ojele Flormar? Aveti wishlist la acest brand?
                                                Doriti o postare cu colectia mea Flormar?




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig