vineri, 19 aprilie 2013

TAG - Daca eram......



Am primit acest Tag de la Kitty. Merci ca te-ai gandit si la mine:). Nu m-am gandit niciodata serios la a fi altceva sau altcineva, sincer nici nu imi doresc, ma plac asa cum sunt si sunt foarte multumita pentru ceea ce sunt. Bineinteles, intotdeauna este loc de mai bine, nu?

Darrrrrr, daca eram??????

Hai sa vedem:))

                                 Daca eram un anotimp eram cu siguranta, PRIMAVARA



Daca eram o luna calendaristica, cu siguranta as fi fost luna Martie


Daca eram o zi a saptamanii, cu siguranta mi-ar fi placut sa fiu Sambata. Dupa o saptamana de munca, sambata e de lenevit:))

Daca eram o parte a zilei, eram rasaritul. Imi place sa ma trezesc odata cu rasaritul soarelui, cu toate ca in ultima vreme nu am mai fost in stare. Dar de cate ori am reusit, am simtit ca renasc, si mai e si vorba aceea: " cine se scoala de dimineata, departe ajunge"


Daca as fi fost un animal marin, as fi fost un delfin.


Daca eram un animal de uscat as fi fost o puma


Daca eram o virtute, as fi fost dreptatea

Daca eram o planeta as fi fost Pluto. De ce? De aia:))))



Daca eram un lichid as fi fost apa.



Daca eram o piatra eram  un diamant


Daca eram un metal as fi fost platina



Daca eram o pasare as fi fost pasarea albina. E cea mai mica pasare din lume.



Daca eram o planta as fi fost o cala.



Daca eram un instrument as fi fost un saxofon



Daca eram un sentiment as fi fost dragostea.


Daca eram un sunet as fi fost sunetul unui izvor



Daca eram un cantec eram.....Stay


Daca eram un film eram cu siguranta " 3 Idiots"



Daca eram un serial as fi fost Dr. House, The Vampire Diaries sau Royal Pains



Daca eram un oras as fi fost oricare parte din Sicilia


Daca eram un gust as fi fost picant.



Daca eram o aroma as fi fost vanilia Bourbon



Daca eram o culoare as fi fost Burgundy



Daca eram o parte a corpului as fi fost un ochi:)



Daca eram un material as fi fost bumbac


Daca eram un accesoriu as fi fost o geanta



Daca eram o materie ....nu as fi fost NICIUNA ( sorry:)

Daca eram un personaj de desene animate as fi fost Miska din desenele rusesti cu fetita si ursul:))


Daca eram o forma as fi fost o stea


Daca eram o masina as fi fost Opel Insignia



Daca eram o haina as fi fost o camasa


Sper ca v-a placut si va invit sa preluati si voi acest TAG, sunt tare curioasa de alegerile voastre:)
















SHARE:

4 comentarii

  1. Vanilia bourbon si Royal pains sunt foarte pe gustul meu;) Frumos tag:) Pe al meu l-ai vazut?:)
    http://ciocolatacuzahar.blogspot.ro/2013/04/tag-daca-eram.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a placut, da l-am vazut si eu pe al tau si tare mi-a placut:)) sutien, hmmm?

      Ștergere
  2. interesant mi-au placut alegerile tale si eu ador libertatea apei, ''zambetul delfinului, gustul picat al vietii, micuta si in acelasi timp mareata stea, insa.... ador albastrul cerului, ador minunata vara si... Crina, fetita mea, e floarea mea preferata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Majoritatea ar fi si alegerile mele :) Sper sa am timp sa il fac si eu, mi se pare draguta ideea acestui tag.

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig