marți, 19 martie 2013

Rutina de primavara a unghiilor mele



Nu stiu voi, dar eu, odata cu venirea primaverii imi place sa imi ingrijesc mai bine atat tenul cat si parul si unghiile. Astazi vreau sa va arat cum si cu ce anume imi ingrijesc unghiile.
De obicei in luna martie, iau o asa zisa "pauza" de la oje. Nu imi aplic pe unghii nimic altceva decat diferite tratamente, uleiuri sau chiar le las la liber:)

Iata si ce produse folosesc: 


Ustensilele mele


dizolvantul meu preferat si tratamentele


Produsul meu preferat cand vine vorba de hidratarea cuticulelor este Manoi Miracle Oil de la The Body Shop. Imi place sa aplic acest ulei pe cuticule mai ales seara cand ma pun in pat, las produsul sa intre in piele peste noapte si ...miroase divin.
Costul produsului: nu il stiu din pacate, l-am primit cadou


Produsul care mi-a salvat unghiile de la rupere si le-a intarit mereu si mereu cand am avut nevoie este Lotiunea cu vitamina B3 de la Farmec. Produsul mi se pare chiar super eficient in cazul meu. Am obisnuit sa imi aplic ani la rand gel pe unghii si mi le-am distrus, insa cu Farmec acestea si-au revenit foarte bine de fiecare data. ATENTIE mare, evitati zona cuticulelor, eu am reusit sa mi le distrug. Aceasta lotiune le usuca enorm de tare!
Costul produsului: 6 ron


Alt tratament eficient este Stronger de la Rimmel, intareste unghiile si le da un luciu subtil rose. Imi place foate mult cum arata pe unghii si faptul ca nu se cojeste deloc, un punct in plus. Sunt deja la a doua sticluta.
Cost produs: 18 ron


Cele doua micute de la Kallos, ati putea spune ca nu le-am folosit deloc dupa cum se vede in poza, dar sunt atat de economice......Cel din stanga este un concentrat cu vitamine, cel din drapta este un accelerator pentru cresterea unghiilor. Concentratul cu vitamine nu m-a convins in sensul ca nu am observat nici o schimbare nici in bine nici in rau, insa acceleratorul chiar isi face treaba.Merita incercat
Cost per produs: 5 ron


Iata si jucaria mea, "carioca". O tin in geanta si o folosesc ori de cate ori simt ca ma "strang" cuticulele. Are un miros placut si hidrateaza intens pielea din jur unghiilor. Produsul este de la Kallos
Cost produs: undeva la 19 ron


Dizolvantul mea preferata....sterge perfect si nu usuca unghiile. Dizolvantul Byphase nu contine acetona si vine intr-un gramaj destul de generos. 250 ml
Cost produs: 14 ron


Si ultima mea achizitie este tratamentul cu calciu de la Orkide. Il voi folosi cu siguranta si ca baza sub oja.
Cost produs: 4 ron


Voi faceti pauze mai indelungate de la oje ca sa va tratati unghiile? Ce produse folositi?

SHARE:

2 comentarii

  1. Folosesc creionul de cuticule de la elf si produsul de la farmec cu B5, eu dau cu creionul da la elf cuticulee si astfel pot sa ating cu cel de la farmec si nu se intampla nimic. Si eu mai iau pauze atunci cand vad ca devin mai fragile

    Si eu am facut mai la inceput un articol cu cele doua produse folosite:

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/01/nail-care.html

    RăspundețiȘtergere
  2. uite ca la varianta asta nu m-am gandit sa aplic mai intai uleiul de cuticul:) Am ales insa sa aplic tratamentul de la Farmec nu chiar de la baza unghiei si sa evit sa ating marginile:))

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig