duminică, 17 martie 2013

Colectia mea de cosmetice - partea a-III-a



Si iata ca am ajuns si la cea de-a treia si ultima parte.
In aceasta postare va voi prezenta creioanele mele de ochi si buze, de sprancene, rujuri si gloss-uri. Am facut curatenia de primavara deja printre ele, astea sunt cele care am decis ca mai pot fi folosite:))

Creioane de ochi (de la stg.la dr.)
  • Creion de ochi gri, no name, il am de mult, imi place nuanta lui si rezistenta acestuia
  • Creion de ochi de la Maybelline, Pastel Rose, il folosesc pe "waterline"
  • Creion de ochi Classics, mi l-am luat din Turcia acum cativa ani buni, are o culoare nedefinita, un mov-gri usor sidefat
  • Eye definer de la The Body Shop, unul din creioanele de ochi preferate, un negru intens si rezistent
  • Extra Eye Pencil no.03 de la Deborah, un verde intens, consistenta este ca aceea a lui Super Shock de la Avon
  • Creion de ochi de la Avon, un maro tare placut. Am acest creion de o vesnicie, nu se mai termina, a fost odata oferta de Sf. Valentin, editie limitata
  • Nu putea lipsi Super Schock de la Avon, imi place enorm de mult, merita incercat de cine nu il are inca
  • Si preferatele mele, creioanele Glimmerstick diamonds de la Avon. Sunt deosebite, nuantele persista pe pleoape, se aplica extrem de usor si nu se strange in pliuri. Eu am nuantele Brown Sugar, Emerald Glow si Black Ice. Nu pot sa spun care imi place mai mult:)



                                 Swatch la creioane, in ordinea in care le-am prezentat mai sus



Ce folosesc pentru sprancene

Kit-ul de sprancene de la Oriflame, are doua nuante plus ceara pentru fixare. Eu amestec nuantele, aplic,  dupa care fixez,.....gata:)) Isi merita banutii!
  • Creion sprancene de la S-he, ieftin si bun
  • Creion sprancene de la Rimmel, nuanta Dark Brown, imi place insa are o tenta rosiatica care ma calca pe nervi. Recunosc ca nu il prea folosesc.


Swatch, de la stg. la dr. fardurile de sprancene si creioanele in ordinea prezentata mai sus


Creioanele mele de buze

  • ELF Lip Definer & Shaper
  • Farmasi  No.203
  • Yves Rocher - Luminelle , nuanta Naturelle
  • Revlon no. 07 - Spice
  • Elf Matte Lip Colour, nuanta Praline
  • Collistar no.2
  • Flormar Waterproof Lipliner no.201
  • Flormar Waterproof Lipliner no. 233



Swatch la creioanele de buze in ordinea in care le-am prezentat mai sus



                                                                             Rujurile mele


MUA

detin nuantele 3, 14, 13, 10, 16 si 1


Swatch in ordinea enumerata mai sus



Oriflame, Clinique, Avon si Sleek

  • Oriflame Power Shine Satin, nuanta Nude Lustre
  • Oriflame Triple Cuore, nuanta Spectacular Nude
  • Clinique , nuanta Paprika
  • Orfilame Colour Attraction , nuanta Baby Beige
  • Avon Burgundy
  • Avon Red Hot Lips
  • Sleek Cherry

                                     

                                                     Swatchuri in ordinea enumerata mai sus



                                           Balsam de buze, Lipboom, Lipstain si Lipgloss


  • Conditioning Lipbalm de la Elf, este foarte hidratant si "gustos" :))
  • Crema balsam de la Yves Rocher in nuanta Petales de rose
  • Ruj de buze ELF, detin trei nuante : Fantasy, Charming si Nostalgic. Primele doua miros divin, ultima chiar nasol
  • Lip Boom de la MUA, nuantele It's a situation si Bring it. Ambele rujui imi plac foarte mult, insa luciul de buze lasa de dorit. Are particulele de sclipici mult rea mari pentru gustul meu.
  • Kiss Proof Lipstain de la Mua in nuanta Fabulicious
  • Pure Laque Gloss de la Yves Rocher in nuanta 01- Nature de peau. Il aplic peste orice ruj, are un evect de vinyl foarte placut.
  • Watershine Gloss de la Maybelline no.509 Caffe Latte. Il am de muuuult, nici nu stiu daca mai exista pe piata, dar mai am putintel in tub si parca mi-e nu stiu cum sa il arunc.




Sper ca v-a placut mica incursiune in lumea mea de makeup si va mai astept pe la mine:)

Poops


SHARE:

8 comentarii

  1. Creioanele alea de buze de la Flormar arata superb :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si spre surprinderea mea sunt si foarte bune si ieftine, 13ron bucata:)

      Ștergere
  2. ai destul de multe eu stau mai prost la acest capitol toate sunt frumoase sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, dar cred ca la capitolul oje stai mai bine decat mine:))
      multumesc!

      Ștergere
  3. In noaptea asta iti fac o vizita, clar !

    RăspundețiȘtergere
  4. te astept cu geamul rabatat....stau la parter, norocul tau!!! mu-ha-ha.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac genul asta de postari . mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreia, merci, cred ca in curand voi mai posta ceva de genul...sa vedem ce se iveste:))

      Ștergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig