miercuri, 9 ianuarie 2013

Giveaway - revizuit:) avem o castigatoareeee....



             Castigatoarea GA-ului nu m-a contactat inca pana in acest moment. Am postat pe Facebook, i-am lasat doua mesaje private pe pagina ei de FB......

                      Ce ziceti? extragem o noua castigatoare? Cum sa procedez? Astept pareri:)




O zi minunata va doresc.......


  Am decis "de comun acord" cu scumpele mele cititoare sa extrag o alta castigatoare.



                                          Domnul Random a ales-o de data aceasta pe.........

NICO ( Nicoleta Agache)

Felicitari draga mea. Te rog sa mi trimiti datele tale pana maine la aceasi ora (4pm) sa iti pot trimite premiul cat mai repede posibil.

                                                                               Hanne


SHARE:

10 comentarii

  1. Eu cand am de a face cu astfel de intamplari,e xtrag pe altcineva pentru ca nu mi se pare corect fata de alte participante care au respectat regulile si au urmarit cu interes blogul.Am patit-o si eu si cred ca asa este cel mai corect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc pentru sfat:)intradevar nu este corect fata de alte participante. ce ma mira este faptul ca "castigatoarea" mea a fost prima care a intrebat "cine a castigat".
      voi face o alta extragere, cred ca includ in extragere numai persoane care mi-au urmarit blogul si au lasat macar o singura data un comentariu. Asa mi se pare cel mai corect!

      Ștergere
    2. Pai sincer, am avut fete care urmaresc blogul cu interes, cometneaza, imi psun ceva acolo, si altele intra doar la concursuri.Si exact ca si in cazul tau, ma streseaza, ca altfel nu pot sa spun, cu intrebari daca s-a afisat sau de ce nu am afisat castigatorul, desi am specificat ca imi voi acorda si eu timp pentru verificarea inscrierilor, si sunt foarte dezamagita ca la ele doar concursul are intaietate, si nu gestul:(

      Ștergere
  2. Extragi pe altcineva,asa ar fi cel mai corect.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut tarziu postul dar de aceiasi parere eram si eu .Felicitari Nicoleta

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig