joi, 6 decembrie 2012

NOTD - Essence, Choose me


Am tot asteptat o zi insorita ca sa pot face poze "calumea" la aceasta oja si uite ca m-a prins iarna asteptand:)) sorry Ela ca a durat atat de mult:))

M-am chinuit ceva, ce-i drept sa fac poze care sa scoata in evidenta frumoasa nuanta a lui Choose me-no.38 de la Essence. Imi plac tare mult ojele de la Essence deoarece au o rezistenta destul de mare, chiar si fara un topcoat aplicat. Imi mai place si faptul ca au un gramaj de numai 5ml, deci chiar nu apuci sa te plictisesti de vreo nuanta si nici nu ai sansa sa te trezesti cu vreuna branzita:)

Iata mai jos pozele:





  • cu blitz






  • de aseara ninge incontinuu...............



La multi ani Nicoletelor !!!!!!
 

SHARE:

3 comentarii

  1. Vai cat e de frumoasa nunata ... Si mie imi plac mult ojele .. chiar daca nu am avut inca norocul sa incerc una.. oricum nici mos craciun no sa imi aduca vreo una ... poate 2013 o sa fie mai darnic ca 2012 .
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru swatch arata foarte frumos acest albastru,stai linistita pozele au iesit minunat, cu siguranta e next pe lista mea :)

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig