joi, 4 octombrie 2012

Love & Hate - editia de septembrie

Am mai trecut o luna....si observ cel mai bine asta cand ma apuc de postare si privesc inapoi, parca ieri a inceput vara, parca acum a trecut......

Odata cu inceperea toamnei imi plac aromele mai puternice, mai persistente, mai dulci, iar preferata mea este: Vanilia

Primul produs , cel mai folosit in prima luna a noului anotimp a fost gelul de dus din gama Yves Rocher - organic vanilla, este gelul meu de dus preferat, il folosesc zilnic si din pacate il termin repede pentru ca mereu si mereu uit sa imi comand si o pompita dozatoare:(

 
Deoarece nu am fost anul acesta la mare, nu am  ce bronz sa ingrijesc, asa ca am apelat cu MARE placere la exfoliantul de corp din aceeasi gama cu gelul de dus. Ambele produse miros demential, iar folosite unul dupa celalalt iti asigura o usoara parfumare a pielii, miros care chiar perisista cateva ore bune.


Unghiile mele trec printr-o perioada foarte grea, iar aceasta lotiune de la Farmec parca le-a mai readus la viata......urasc insa pensula, este ca sarma, dar pot trece cu vederea acest lucru, important este rezultatul.


Urmatoarele doua produse merg de minune impreuna si chiar sunt preferatele mele, atat ca si culoare cat si din punct de vedere al rezistentei, al mirosului, etc.
Este vorba de Conditioning lip Balm de la Elf in nuanta Nice& Natural si creionul contur de buze de la Farmasi nr. 203
BIG, BIG like pentru ambele produse


Pensula folosita aproape zilnic, momentan este preferata mea, poate cand voi avea fonduri mai mari voi trece si eu la produse mai calitative, dar pentru o incepatoare consider ca e mai mult decat suficient.


 Acest produs m-a dezamagit complet, este crema de fata de la Oriflame cu SPF 15 ( fapt care m-a convins sa o achizitionez)....BIG,  BIG NOOOOOO pentru tenul meu.

Am ajuns la concluzia ca sunt prea saraca sa imi permit lucruri.....IEFTINE.
Gata, de acum voi pune pret pe calitatea produselor aplicate pe fata mea, macar de aceasta parte a corpului sa am mare grija, sa imbatraneasca frumos:))


Va doresc din inima o toamna cat mai frumoasa !!!!


SHARE:

2 comentarii

  1. La ce folosesti pensula Stipple? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi place sa o folosesc impreuna cu FDt de la Avon Flawless, pt ca este un FDT mai lichid si rezultatul este mai placut decat aplicat direct cu degetele:)

      Ștergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig