miercuri, 17 octombrie 2012

AZI IMI PLACE - NOTD Essence


Ieri am postat un NOTD intr-o nuanta inchisa, azi imi place ceva mai soft. Asta e, sunt o "extremista". Ieri mai rea, azi mai cuminte:)) hihihihihi
Asadar pentru astazi m-am decis pentru oja de la Essence Nude Glam in nuanta Cafe Ole peste care am aplicat pe unele unghii Essence Colour & Go-Space Queen. Mie imi place rezultatul, as putea afirma chiar ca pentru acest moment este Nude-ul perfect.






 Ce parere aveti? nu-i asa ca e adorabila nuanta?



SHARE:

2 comentarii

  1. SUnt foarte frumoase, dar nu stiu de ce mi se pare ca de la un timp sclipiciul matuieste foarte mult oja..:(

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, mie chiar nu mi se pare ca matuieste, cel putin Space Queen nu o face:)

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig