sâmbătă, 22 septembrie 2012

My body care

Buna fetelor,

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca cumva deranjeaza pe careva titlurile postarilor mele. Am observat ca prefer sa le denumesc in engleza, mi se pare mult mai expresiv titlul si ca expune oarecum exact ceea ce vreau sa spun.
In cazul acesta ar fi trebuit sa zic"ingrijirea trupului meu"???? IACS.......suna super naspa, e ca nuca in perete:))

De indata ce trecem din vara in toamna, pielea mea o ia razna si are nevoie de hidratare intensiva. Toata vara nu am treaba si chiar folosesc geluri de dus extra fresh, ei cum dau de nitel de frig....se schimba placa.

Va prezint mai jos produsele pe care le folosesc in aceasta perioada, unele sunt in stadiul de proba, altele mi-au devenit "prietene"si le-am recumparat deja de cateva ori.

DAR sa lasam vorbaria, ia priviti ce frumuseti:)


de la stg. la dr.
  • gel de dus exfoliant cu zmeura si menta din gama Nature Secrets de la Oriflame - in testare 
  • Purifying wash & tone gel cu ceai verde si rosmarin din gama Pure Nature de la Oriflame  - cel mai bun gel de curatare a fetei
  • Gel de dus Organic Vanilla de la Yves Rocher - my love, il ador, e preferatul meu, miroase superb
  • Exfoliant de corp Organic Vanilla de la Yves Rocher, acelasi parfum de vis.......
  • pentru baia de picioare cand imi fac pedichiura ma rasfat cu warm vanilla Lime Blossom shower gel



lotiuni, creme hidratante, de maini si autobronzante:)

de la stg.la dr.

  • uleiurile de bebe de la Johnson & Johnson, i le-am luat fetitei mele, dar ei nu-i priesc
  • Lotiune de maini de la BALEA din Dm, cu sheabutter si vanille, sunt deja la al doilea flacon, e asa de economica ( asa se zice?) e foarte ieftina, cred ca undeva la 8ron, are 300ml si tine o vesnicie
  • Shimmering body Lotion de la Avon, sunt la al treilea flacon, este o lotiune foarte usoara asa cum imi place mie si are un usoooooor efect glowy, perfecta pt vara, chiar si tarzie:)
  • nu puteam sa nu adaug si crema de corp a fetitei mele, este un produs WOW, cand am nevoie sa imi hidratez extra coatele si genunchii:)
  • unul din produsele mele preferate de la Avon este aceasta body lotion cu vanilie, miroase asa......a vanilie
  • Anti ageing treatment de la Yves Rocher, din gama Serum Vegetal, o crema de corp excelenta
  • Lotiunea bronzanta de la DM din gama Alverde.....este autobronzantul ideal, nu pateaza, nu lasa urme pe haine, nu, nu, nu.....si DA, il ador!!!!!!
  • Autobronzantul de la Yves Rocher 3 in 1,  e net inferior celui de la Alverde, dar tre sa il consum, nu?
  • Warm VAnilla lime Blossom, body lotion
  • crema de picioare de la Oriflame cu 10% urea, este foarte, foarte eficienta
  • crema de maini cu glicerina de la Avon, de cand am descoperit-o mi-o tot recumpar, produs ieftin si foarte bun
Banuiesc ca se observa de la o postaaaaaaaa obsesia mea ptr vanilie:))

No, sper ca nu v-am plictisit, am vrut sa va impartasesc si voua cu ce-mi alint pielicica in momentul de fata.

Bless you,
Hanne


SHARE:

2 comentarii

  1. Si eu am o pasiune pentru cosmeticele cu miros de vanilie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si cand te gandesti ca imi venea sa vars de la acest miros.......ce mult te schimba o sarcina:) acum e unul din "mirosuri" pe care efectiv il ador.....parfumul Vanille Noir de la Yves Rocher este ......BESTIAAAAAAALLL!

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig