duminică, 9 septembrie 2012

Love & hate *AUGUST*


Vreau sa va prezint cele 5 produse care mi-au placut in luna august si le-am folosit constant precum si o maaaaare dezamagire :)

Parfumul lunii August a fost...........DIVINE de la Oriflame.L-am folosit zilnic si inca nu m-am saturat de el!


Tot din gama Oriflame, scrub-ul de la feet up. Este un produs calitativ peste ateptarile mele, contine ulei esential antibacterial si are un miros extrem de placut.




Si iar Oriflame, chiar imi plac produsele lor......kit-ul pentru sprancene, este primul produs de genul acesta pe care il folosesc, deci nu am cum sa compar, dar pe langa un creion pentru conturarea sprancenelor...este net superior:)


Siiii, am trecut la ELF, alt brand mai accesibil:), pensula Stipple, imi place enorm de mult, e atat de finaaaa.....ma bucur ca am prins un lot bun, manerul este fixat la locul lui, nu isi pierde firele si e....ca noua ( dar si am grija de ea:)


Creionul  "lip definer&shaper" este ideal pentru machiajul de zi




 Siiiiii, marea mea dezamagire, ELF Primer Eyeshadow  - nuanta Misty Mauve
desi este foarte pigmentat, miroase si contine o groaza de alcool. Mi-a uscat pleoapele intr-un hal de numa si simti efectiv cum ti se strange pielea dupa aplicare. Intradevar are o rezistenta foarte mare, dar....nu recomand

voi, ce produse ati iubit si pe care nu in luna care a trecut?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig