duminică, 5 august 2012

Oriflame .....din nou:)

Astazi vreau sa va prezint produsele pe care mi le-am achizitionat in ultima perioada de la Oriflame. Marea majoritate imi plac si sunt produse ok, produse pe care le-as recumpara oricand, altele insa sunt dezamagiri imense, din pacate.....pe care nu le recomand nimanui:(

Dar sa vedem despre ce este vorba:


  • Solutia micellara din gama DIAMOND CELLULAR, este produsul care imi place cel mai mult ( l-am prins la reducere de ca. 50%)
  • Scrub pt picioare cu ulei esential antibacterial.....e un produs super ok

  • Perfecting Face Primer, chair isi face treaba, cel putin 8 ore
  • Ecollagen Pore and Line minimiser...iti lasa pielea asa de fina.....sorei mele chiar i-a diminuat porii vizibil
  • Royal Velvet - Radiance Powder Scrub, este un praf care se amesteca cu apa
  • Parfumul Divine Sensual, il folosesc zilnic, e super in aceasta perioada torida
  • Tus de pleoape Wonder Liner, produs nou aparut, este cel mai prost tus vazut de mine vreodata. Iata si dovada: 


curge, este foarte apos, deloc rezistent, un DEZASTRU!!!!!
  • Luciul de buze Power Shine in nuanta Soft Coral, este ok, are gust si miros de pepene, dar trebuie reaplicat destul de des....deci nu este un produs WOW
  • Rimelul Hyper Strech....produsul cel mai cel scos pe piata de Oriflame in ultima perioada. Pot sa spun ca este Rimelul meu preferat de cand l-am descoperit:)) Sper ca acel complex Pro-long care promite alungirea genelor sa isi faca treaba in timp......
  • Kitul pentru sprancene, am vazut multe review-uri si am citit multe pareri .....chiar e un produs care isi merita banii
  • Crema picioare cu 10% UREA, o folosesc impreuna cu sotul meu in fiecare seara inainte de culcare....dimineata de admiram pielea fina.....hahahahahaha
  • siiiiii.....pentru micutza noastra Sonia...un spray pentru protectia solara SPF 25
Sunteti curioase sa aflati mai multe despre vreunul din aceste produse????
Just ask:))



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig