sâmbătă, 18 august 2012

Haul ELF



Lista mea cu " imi trebuie neaparat de la ELF" crescuse in ultima vreme si spre bucuria mea, ultima oferta mai "considerabila" de la ELF a picat exact la fix. Asa ca....produsele de pe lista mea si-au gasit repejor drumul direct in cosul de cumparaturi de pe http://www.eyeslipsface.com.ro/

Si iata produsele:


cele doua ( ca doar nu ma puteam opri la unul ) - Healthy Glow Bronzing Powder in nuantele WARM TAN si LUMINANCE - primul l-am mai avut dar am reusit sa il sparg. Imi plac tare mult ambele ca nu au particule mari de sclipici si o cantitate infima de produs este indeajuns. O sa ma tina o vesnicie:)



numai cuvinte de lauda pentru urmatorul produs:  TADAAAAAAAA
Pudra bronzanta si Blusher

cred ca de fardurile acestea nu ma voi lasa pana ce nu le voi avea pe toate:)) hahahah. dar chiar isi merita toti banii!!! eu le-am luat cu 6 RON:) nuantele Butternut si Luxe


si nu puteau lipsi cateva pensulici :) si DAAAAA, am prins un lot super bun!!!!


Stipple & Powder brush...imi plac de numa, sunt perfecte pt. o incepatoare ca mine:)

 pensula pt. concealer
 Smudge brush, e o scumpica:))
 iar pe aceasta......o ador, PUNCT!!!!


nu-i asa ca sunt minunate????? 

Primul meu balsam de buze de la ELF, nuanta Nice& Natural este un balsam foarte placut, nu e lipicios, nu se aduna, doar ca creaza dependenta:)


Ar mai fi noul Fard de ochi & primer in nuanta Misty Mauve, Creionul de buze "Definer & Shaper", paleta "complection perfection ( care nu imi va mai lipsi de acum inainte), servetelele matifiante ( cuvantul  -absorbante- mi se pare putin...nepotrivit) si inca un Primer - toate produse pe care le recomand cu caldura oricui.


DAR....si exista mereu un "dar", am si o mare dezamagire:
Paleta de farduri Beauty -On-The-Go  - tuscany retreat
fara Primer aplicat, aceste farduri sunt ca si inexistente, nu se vad....mai deloc. In imaginea de mai jos am aplicat produsul de aprox. 3 ori :( dar....poate am prins eu un lot naspa, who knows????



voi v-ati luat ceva de la ELF inainte de scumpire?????
SHARE:

2 comentarii

  1. Normal,parca nu ști ce mi-am luat:)))))
    Uiiii,ce multe ți-ai luat:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, chiar m-am spart in figuri de tura asta, dar nu imi pare rau deloc, doar de banii dati pe paleta tuscany. dar voi folosi primer si...merge....

      Ștergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig