duminică, 13 mai 2012

Cutiute cu minuni



Buna fetelor,

Vreau sa va prezint si eu "mini" colectia mea de oje. Am observat postari de genul in ultima vreme prin blogosfera si recunosc ca imi plac.
Deci mai jos se afla cele doua cutiute cu minuni ale mele. Nu sunt multe dar sunt minunate:)

                                               Colectia Flormar de oje si tratamente diferite

                                 si un swatch la ele ( in ordinea in care apar in imaginea de mai sus)



                                       randul 1: oje si tratamente Maybelline, Oriflame si Moya
                                       randul 2: Farmec, Astor, Yves Rocher
                             randul 3:Gel cuticule, Oja S-he ( absolut fantastica), Pupa si Golden Rose



si un mic swatch:))




 Sper ca v-a placut postarea la fel de mult cat imi plac mie ojele.

Pupici


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig